Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

ZIZEK: Αρχίδια, σκόνη και αριστερά... (διαβάστε και τη σημείωση που συμπληρώθηκε αργότερα)




Χωρίς σχόλια...
Για τον φιλόσοφο, καθηγητή κ.λπ. Σλοβένο Slavoj Zizek κλικάρετε ΕΔΩ

Διαβάστε και για τη φράση "Μου έσπασε τ΄ αρχίδια"

Τώρα θα μας πείτε τι σχέση έχουν, ο Μέγας Ναπολέων, ο Ζιζέκ και τα "σπασμένα αρχίδια" των αγαλμάτων -ίσως και να μην έχουν.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το video το είδαμε στο Face Book και το αναρτήσαμε ΕΔΩ. Εκ των υστέρων μάθαμε ότι είναι "παραγωγή" του blog ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ.
Ο φίλος μας ΜΜ μας έγραψε ότι "Είναι κομμάτι της ομιλίας του Ζίζεκ στο συνέδριο για την ιδέα του κουμμουνισμού πέρσι στο Λονδίνο κι, όπως ξέρεις, ήμουν εκεί και τό 'χα παρακολουθήσει ζωντανά..."
- Εγώ δεν το θυμόμουνα οφείλω να πω την αμαρτία μου...

3 σχόλια:

  1. Αγαπητοί φίλοι
    Δεν είναι δική μου "παραγωγή" αλλά του omadeon.gr - δικό μου είναι μόνο το σχόλιο της παρουσίασης. Η πηγή αναφέρεται κάτω από το βίντεο και εκεί θα βρείτε και άλλα βίντεο του Ζίζεκ. Σε κάθε περίπτωση μπράβο για την ευαισθησία σας να αναφέρεστε στον δημιουργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει... Αλλά σιγά την ευαισθησία... Να μην αποθεώνουμε το αυτονόητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή