ΟΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - ECOSOCIALIST BLOG
Κείμενα για την Οικολογία, το Σοσιαλισμό και την Αριστερά | Texts on Ecology, Socialism and the Left | Επικοινωνία: xpolis(at)gmail.com
Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011
O Richard Wolff, καθηγητής του Γιώργου Παπανδρέου στο παρελθόν, μιλάει για την ελληνική κρίση... Απολαύστετον... και...
ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ O ΝΕΟΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γράφει ο Προμηθέας Αδέσμευτος
Είναι γνωστός ο ανταγωνισμός μεταξύ των ‘δεσποτάδων’, αλλά και του κατώτερου παπαδαριού για μια ‘πλούσια Μητρόπολη’ ή και για μια ‘καλή ενορία’. Ο εμφύλιος πόλεμος μεταξύ τους για να αποκλείσει ό ένας τον άλλον από το ‘ψαχνό’ φτάνει μέχρι τον αλληλοδιασυρμό κατά τον οποίο ο ένας (ο κλέφτης, ο κερατάς γιατί του τα φοράει η ατακτούλα η παπαδιά, αλλά αυτός πέρα βρέχει και παριστάνει και τον αριστερό επαναστάτη του γλυκού νερού) βγάζει τα άπλυτα του άλλου (του γνωστού στο σινάφι τους και ως Αναϊς που ανήκει στο ίδιο αδερφάτο με το δεσπότη του, του γνωστού και ως Παλόμα και καλύπτει το κουσούρι του με τον ψευτοπατριωτισμό του Καρατζαφέρη). Γνωστό είναι επίσης το όργιο που γίνεται από τους λεγόμενους Μητροπολίτες με το προνόμιο της Ναοδομίας που τους έχει παραχωρήσει το άθλιο παπαδόπληκτο για μια χούφτα ψήφους ελληνικό γκουβέρνο, με το οποίο τους έχουν εκχωρηθεί αρμοδιότητες πολεοδομίας και με το οποίο όλη η αγράμματη, θρησκόπληκτη και πανούργα πλουτοκρατία χτίζει αυθαίρετες επαύλεις, επειδή κάπου εκεί στην άκρη του καταπατημένου κτήματος φύτεψε ένα προκάτ και κακότεχνο εκκλησάκι με το όνομα του αγίου προστάτη της ή του Μητροπολίτη. Είναι, τέλος, γνωστό πως τα εργαστήρια που φτιάχνουν κεριά, εκκλησιαστικά είδη, εικόνες αγρίων, εκδίδουν θρησκευτικά βιβλία και ‘βίους αγρίων’, ακόμα και ‘άγια λείψανα’ ανήκουν όλα στους μαυροφορεμένους μουλάδες μητροπολίτες και στην εκκλησιαστική μαφία. Το κακό όμως παράγινε. Η επιθετικότητα των δεσποτάδων και των κολλητών τους παπάδων της δεσποτίας τους, φυτεύουν ένα, δύο και τρία αυθαίρετα εκκλησάκια στους χώρους των δημόσιων νοσοκομείων, χωρίς να ζητήσουν την άδεια των διοικήσεων των νοσοκομείων και φυσικά με τη μαφιόζικη συνεργασία κάποιων ‘παραγόντων από τα μέσα’ των νοσοκομείων. Στήνουν λοιπόν ένα εκκλησάκι 5-6 τετραγωνικών μέτρων, βάζουν μέσα καμιά δεκαριά φωτοτυπημένες εικόνες, δυό-τρία μανουάλια, καμιά δεκαριά κουτιά κεριά, ένα παγκάρι διαφάνειας με ένα χρηματοδέκτη καλά κλειδωμένο, αφήνουν για τους αφελείς πιστούς και ένα τηλέφωνο του παπά και κάποια ενημερωτικά φυλλάδια, για το πότε βρίσκεται ο παπάς στο εκκλησάκι, για ευχές και δεήσεις υπέρ των πασχόντων ασθενών τους και η χρυσοφόρα επιχείρηση αρχίζει να δουλεύει με τη βοήθεια κάποιας πιστής από ‘τα μέσα του νοσοκομείου’ ή από τη γειτονιά. Η εκμετάλλευση του πόνου και ο Φόβος του θανάτου ήταν πάντα η ασφαλέστερη πηγή πλουτισμού όλων των εκκλησιών και όλων των εξουσιών. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΤΟΥ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΝΙΚΑΙΑΣ
Αυτές τις μέρες αυτή η άθλια ιστορία επαναλαμβάνεται με στόχο το Αττικό Νοσοκομείο, στο οποίο υπάρχει ήδη ένα αυθαίρετο εκκλησάκι. Ο δεσπότης Νικαίας με το έτσι θέλω έστησε κι’ ένα δεύτερο γιατί είδε πως εκεί ‘υπάρχει παντεσπάνι’. Μια όμορφη μέρα έστειλε το εκκλησάκι φορτωμένο σε ένα τεράστιο γερανό και το εγκατάστησε σε θέση δικής του επιλογής. Ταυτόχρονα γέμισε το νοσοκομείο με έγχρωμες πλαστικοποιημένες ανακοινώσεις με τις οποίες διαλαλεί το ‘χριστιανικό πανηγύρι’ που θα κάνει στις 30 Ιανουαρίου 2011, εγκαινιάζοντας το αυθαίρετο και το οποίο «θα λαμπρύνει με την παρουσία του», όπως γράφει ο ίδιος ο αδέσποτος δεσπότης. Περίεργο είναι όμως το γεγονός πως το προσωπικό ασφαλείας εισόδου δεν ζήτησε ενημέρωση από τους ‘εισοδιστές’, αλλά ούτε ενημέρωσε και τη Διοίκηση για την εισβολή των αγρίων. Ακόμα πιο περίεργο παραμένει το γεγονός πως το κατά τα άλλα δραστήριο ‘Σωματείο’ του Νοσοκομείου δεν έκανε καμιά διαμαρτυρία. Για τη σιωπή των γιατρών, των ‘επιστημόνων’ που σπούδασαν και βιολογία, δεν μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει γιατί ο αδέσποτος δεσπότης τους συγχωρεί τις φακελοαμαρτίες και φορτώνει τα ‘ανθρώπινα’ λάθη τους στο ‘θέλημα του θεού’. Από τη Διοίκηση όμως του Νοσοκομείου περιμέναμε άμεση αντίδραση προς δυό κατευθύνσεις. Τη μια να ξηλώσει αμέσως το τερατούργημα του αυθάδη δεσπότη και την άλλη να ξηλώσει όλους εκείνους τους παράγοντες του νοσοκομείου που λειτούργησαν σαν τσιράκια και συνεργοί του μουλά Νικαίας. Αλήθεια ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου στα όρια του οποίου βρίσκεται το Αττικό Νοσοκομείου τι λεέι για τα γεγονότα αυτά; Ο υπουργός υγείας έχει ενημερωθεί, γιατί αν δεν ξέρει τι γίνεται στη δική του ‘επικράτεια’, τότε κάτι πρέπει να υποθέσουμε, αλλά κι’ αν ξέρει και σιωπά τότε είναι ο ηθικός αυτουργός της φονταμενταλιστικής αυθαιρεσίας του αδέσποτου δεσπότη. Κι’ εσύ Λαέ «ευκολόπιστε και πάντα προδομένε» που ξεπερνάς όλα αυτά τα αίσχη με μια μπύρα στο χέρι (που την κόψανε κι’ αυτή), μια πολυδιαβασμένη αθλητική εφημερίδα κι’ ένα μάτς στην τηλεόραση το Σαββατοκύριακο, πότε θα σκεφτείς τα παιδιά σου και πότε θα «γυρίσεις μονομιάς για να ’ρθει ανάποδα ο ντουνιάς»;
ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΝΕΟΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ
ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ
ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γράφει ο Προμηθέας Αδέσμευτος
Είναι γνωστός ο ανταγωνισμός μεταξύ των ‘δεσποτάδων’, αλλά και του κατώτερου παπαδαριού για μια ‘πλούσια Μητρόπολη’ ή και για μια ‘καλή ενορία’. Ο εμφύλιος πόλεμος μεταξύ τους για να αποκλείσει ό ένας τον άλλον από το ‘ψαχνό’ φτάνει μέχρι τον αλληλοδιασυρμό κατά τον οποίο ο ένας (ο κλέφτης, ο κερατάς γιατί του τα φοράει η ατακτούλα η παπαδιά, αλλά αυτός πέρα βρέχει και παριστάνει και τον αριστερό επαναστάτη του γλυκού νερού) βγάζει τα άπλυτα του άλλου (του γνωστού στο σινάφι τους και ως Αναϊς που ανήκει στο ίδιο αδερφάτο με το δεσπότη του, του γνωστού και ως Παλόμα και καλύπτει το κουσούρι του με τον ψευτοπατριωτισμό του Καρατζαφέρη).
Γνωστό είναι επίσης το όργιο που γίνεται από τους λεγόμενους Μητροπολίτες με το προνόμιο της Ναοδομίας που τους έχει παραχωρήσει το άθλιο παπαδόπληκτο για μια χούφτα ψήφους ελληνικό γκουβέρνο, με το οποίο τους έχουν εκχωρηθεί αρμοδιότητες πολεοδομίας και με το οποίο όλη η αγράμματη, θρησκόπληκτη και πανούργα πλουτοκρατία χτίζει αυθαίρετες επαύλεις, επειδή κάπου εκεί στην άκρη του καταπατημένου κτήματος φύτεψε ένα προκάτ και κακότεχνο εκκλησάκι με το όνομα του αγίου προστάτη της ή του Μητροπολίτη.
Είναι, τέλος, γνωστό πως τα εργαστήρια που φτιάχνουν κεριά, εκκλησιαστικά είδη, εικόνες αγρίων, εκδίδουν θρησκευτικά βιβλία και ‘βίους αγρίων’, ακόμα και ‘άγια λείψανα’ ανήκουν όλα στους μαυροφορεμένους μουλάδες μητροπολίτες και στην εκκλησιαστική μαφία.
Το κακό όμως παράγινε. Η επιθετικότητα των δεσποτάδων και των κολλητών τους παπάδων της δεσποτίας τους, φυτεύουν ένα, δύο και τρία αυθαίρετα εκκλησάκια στους χώρους των δημόσιων νοσοκομείων, χωρίς να ζητήσουν την άδεια των διοικήσεων των νοσοκομείων και φυσικά με τη μαφιόζικη συνεργασία κάποιων ‘παραγόντων από τα μέσα’ των νοσοκομείων.
Στήνουν λοιπόν ένα εκκλησάκι 5-6 τετραγωνικών μέτρων, βάζουν μέσα καμιά δεκαριά φωτοτυπημένες εικόνες, δυό-τρία μανουάλια, καμιά δεκαριά κουτιά κεριά, ένα παγκάρι διαφάνειας με ένα χρηματοδέκτη καλά κλειδωμένο, αφήνουν για τους αφελείς πιστούς και ένα τηλέφωνο του παπά και κάποια ενημερωτικά φυλλάδια, για το πότε βρίσκεται ο παπάς στο εκκλησάκι, για ευχές και δεήσεις υπέρ των πασχόντων ασθενών τους και η χρυσοφόρα επιχείρηση αρχίζει να δουλεύει με τη βοήθεια κάποιας πιστής από ‘τα μέσα του νοσοκομείου’ ή από τη γειτονιά.
Η εκμετάλλευση του πόνου και ο Φόβος του θανάτου ήταν πάντα η ασφαλέστερη πηγή πλουτισμού όλων των εκκλησιών και όλων των εξουσιών.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΤΟΥ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές τις μέρες αυτή η άθλια ιστορία επαναλαμβάνεται με στόχο το Αττικό Νοσοκομείο, στο οποίο υπάρχει ήδη ένα αυθαίρετο εκκλησάκι. Ο δεσπότης Νικαίας με το έτσι θέλω έστησε κι’ ένα δεύτερο γιατί είδε πως εκεί ‘υπάρχει παντεσπάνι’. Μια όμορφη μέρα έστειλε το εκκλησάκι φορτωμένο σε ένα τεράστιο γερανό και το εγκατάστησε σε θέση δικής του επιλογής. Ταυτόχρονα γέμισε το νοσοκομείο με έγχρωμες πλαστικοποιημένες ανακοινώσεις με τις οποίες διαλαλεί το ‘χριστιανικό πανηγύρι’ που θα κάνει στις 30 Ιανουαρίου 2011, εγκαινιάζοντας το αυθαίρετο και το οποίο «θα λαμπρύνει με την παρουσία του», όπως γράφει ο ίδιος ο αδέσποτος δεσπότης. Περίεργο είναι όμως το γεγονός πως το προσωπικό ασφαλείας εισόδου δεν ζήτησε ενημέρωση από τους ‘εισοδιστές’, αλλά ούτε ενημέρωσε και τη Διοίκηση για την εισβολή των αγρίων. Ακόμα πιο περίεργο παραμένει το γεγονός πως το κατά τα άλλα δραστήριο ‘Σωματείο’ του Νοσοκομείου δεν έκανε καμιά διαμαρτυρία. Για τη σιωπή των γιατρών, των ‘επιστημόνων’ που σπούδασαν και βιολογία, δεν μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει γιατί ο αδέσποτος δεσπότης τους συγχωρεί τις φακελοαμαρτίες και φορτώνει τα ‘ανθρώπινα’ λάθη τους στο ‘θέλημα του θεού’.
Από τη Διοίκηση όμως του Νοσοκομείου περιμέναμε άμεση αντίδραση προς δυό κατευθύνσεις. Τη μια να ξηλώσει αμέσως το τερατούργημα του αυθάδη δεσπότη και την άλλη να ξηλώσει όλους εκείνους τους παράγοντες του νοσοκομείου που λειτούργησαν σαν τσιράκια και συνεργοί του μουλά Νικαίας.
Αλήθεια ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου στα όρια του οποίου βρίσκεται το Αττικό Νοσοκομείου τι λεέι για τα γεγονότα αυτά; Ο υπουργός υγείας έχει ενημερωθεί, γιατί αν δεν ξέρει τι γίνεται στη δική του ‘επικράτεια’, τότε κάτι πρέπει να υποθέσουμε, αλλά κι’ αν ξέρει και σιωπά τότε είναι ο ηθικός αυτουργός της φονταμενταλιστικής αυθαιρεσίας του αδέσποτου δεσπότη.
Κι’ εσύ Λαέ «ευκολόπιστε και πάντα προδομένε» που ξεπερνάς όλα αυτά τα αίσχη με μια μπύρα στο χέρι (που την κόψανε κι’ αυτή), μια πολυδιαβασμένη αθλητική εφημερίδα κι’ ένα μάτς στην τηλεόραση το Σαββατοκύριακο, πότε θα σκεφτείς τα παιδιά σου και πότε θα «γυρίσεις μονομιάς για να ’ρθει ανάποδα ο ντουνιάς»;